tisdag 9 november 2010

NM Open Water

Jag skulle anmäla mig, och resten av familjen, till Vansbrosimningen igår men jag hittade något ännu roligare på hemsidan, NM i Open Water, 10 000m!
Alltså, jag har simmat Vansbro 10 ggr, dock senast 1994, så jag är INTE tränad för att simma 10 000m, men någonstans i huvudet är det någon som skriker att det skulle kunna gå..., det är ju lååångt kvar. Visst vore det en häftig utmaning men jag vet ännu inte hur man kan kvalificera sig OM jag nu bestämmer mig. Jag undrar just om det finns någon mastersklass också?

Ikväll blir det upp till bevis; hur stark är viljan att springa? Det snöar, blåser och är mörkt. Antingen sitter jag i en kall idrottshall när barnen tränar eller också så är jag envis och springer under tiden, vi får väl se?

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar